Monday, March 14, 2005

Digitaalinen media

Nokia keksi näköradion - jaksaako kuluttaja katsoa? -aamukahvitilaisuus 17.3. Ilmoittaudu viimeistään 14.3. Muotoilun ja median kohtalonkysymykset -aamukahvitilaisuudessa esitellään nyt Nokia uusi palvelu, Visual Radio.
Radio on ollut jo pitkään kännykän vakiovaruste, mutta nyt teknologia mahdollistaa myös laadukkaan kuvan välittämisen päätelaitteisiin ja tämän ominaisuuden monipuolisen hyödyntämisen.
Visual Radio on lisäarvopalvelu, jonka oleellisin ominaisuus on sen tarjoama vuorovaikutteisuus. Lisäksi se tarjoaa kuluttajille tietoa ja radiokanaville uuden markkinointi- ja informointikanavan. Laitteita ja palveluita on joka lähtöön, mutta pysyvätkö kuluttajat perässä ja millaisella sisällöillä voidaan heidät houkutella mukaan? Entä mainostaja, onko Visual Radio heidän kannaltaan kiinnostava?

Visuaalinen sanelukoneeni sisältää sinisiä ajatuksia Visual Radion madollisuuksista Road Information sovelluksissa.

No comments: